Terug naar het overzicht

AL GEZIEN? MUSEUMKAART 'GA'

De nieuwe campagne voor de Museumkaart is live. Met een serie prachtige beelden van Zahra Reijs en een krachtige boodschap nodigen ze iedereen uit om het museum op eigen wijze te ervaren. Ga! zoals je bent. Want het museum is een plek voor iedereen.

De Museumjaarkaart heeft als doel museumbezoeken voor iedereen toegankelijk te maken. Met ongeveer 1,5 miljoen kaarthouders en 9,5 miljoen museumbezoeken per jaar gaat het de goede kant op. Maar de meeste kaarthouders zijn wat ouder. Met deze campagne willen ze een jonger publiek aantrekken om vaker het museum te bezoeken.

De campagne "Ga! Zoals je bent", ontwikkeld door KesselsKramer, positioneert het museum als een plek voor iedereen, een toevluchtsoord voor alle overtuigingen. En dus ook – en misschien wel vooral – een plek voor een jonge, zeer diverse generatie. In de beelden zie je een diversiteit van jonge mensen en verschillende kunstwerken en museumomgevingen. Van de schilderijen tot de botanische tuinen, van de sculpturen tot de architectuur, alles vormt een perfecte match met de bezoekers in alle vormen en maten.

Share this post

More articles

AL GEZIEN? ICE TEA INSURANCE
In deze rubriek vind je inspirerende, onderscheidende, mooie en grappige campagnes die ons zijn opgevallen.
Learn more
AL GEZIEN? IEDEREEN BEHALVE
In deze rubriek vind je inspirerende, onderscheidende, mooie en grappige campagnes die ons zijn opgevallen.
Learn more
AL GEZIEN? DEAR DADDY
In deze rubriek vind je inspirerende, onderscheidende, mooie en grappige campagnes die ons zijn opgevallen.
Learn more

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.