Gewenste positie: een afwisselende functie als creatieve Project-/Campagne Manager:
Gewenst bureau/brand: bureau dat werkt voor A-merken en waar out of the box gedacht kan worden. Internationaal bureau is een pré.
Persoon/eigenschappen: enthousiast en energiek, creatief, communicatief en sociaal vaardig, leergierig, oog voor detail, social savvy, loyaal, hardwerkend, verantwoordelijk.
Ervaring: ruim 5 jaar als Projectmanager en Social Media Manager, o.a. bij een social/content bureau:
Opleidingen: Hotelschool The Hague.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 24 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.000/4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.