Gewenste positie: head of strategy rol. Het combineren van data, creativiteit en visie om impactvolle merken te creëren bij een in-house creative team.
Gewenst bedrijf of bureau: een creatieve, digitale en innovatieve in-house omgeving met een dynamisch, inspirerend en professioneel team. Bij voorkeur binnen een internationaal georiënteerde organisatie of bij een groot internationaal bureau.
Persoon/eigenschappen: sprankelend, leergierig, drive/ambitieus, nieuwsgierig, sociaal en communicatief vaardig, energiek, analytisch en toegankelijk. Altijd op zoek naar de juiste inzichten om inspirerende concepten tot leven te brengen. Duikt graag diep in de organisatie en wordt enthousiast van de oneindige, digitale mogelijkheden om merken op de kaart te zetten. Als brand & digitaal strateeg kijkt ze graag naar het totaal plaatje en weet ze als geen ander dat je marketing & digitale strategie versterkt wordt door trouw te blijven aan je merk.
Ervaring: meer dan 8 jaar internationale ervaring in het ontwikkelen van merkstrategieën, digitale oplossingen en community-building bij bureaus en aan klantzijde. Gespecialiseerd in het omzetten van complexe bedrijfsdoelen in creatieve en meetbare oplossingen.
Opleidingen: International Media & Entertainment Management (hbo).
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur (4 dagen) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Salarisindicatie: € 80K / € 85K o.b.v. 40 uur bruto p/jaar, afhankelijk van de functie/secundaire arbeidsvoorwaarden.