Gewenste positie: een rol als Creative:
Gewenst bureau/brand: reclamebureau dat werkt voor commerciële klanten. Klein tot middelgroot. Heeft affiniteit met lifestyle, sport en beauty brands.
Persoon/eigenschappen: sociaal en communicatief sterk, regelaar, creatief, makkelijk in de omgang, vertrouwenspersoon.
Ervaring: 7 jaar als Creative bij een reclamebureau en een data driven storytelling bureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FCMG, retail, onderwijs, overheid, zorg.
Opleidingen: Communication Concept and Campaign;
Cursussen: Miami Ad School (Masterclass Creative Thinking, Advertising).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.