Bereisbare regio: Rotterdam als thuisbasis, af en toe naar buitenland geen bezwaar.
Op korte termijn beschikbaar, bij voorkeur voor 4 dagen per week of full time met 1 thuiswerkdag, 24/7 bereikbaar.
Gewenste positie of project: een rol als Creative Director/Creative met de focus op de interactie tussen merken en mensen:
Talen: Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Persoon/eigenschappen: scherpe analytische creatief op het snijvlak van communicatie en innovatie; beeldend kunstenaar; grote passie voor verpakkingen; een ondernemende en commerciële inslag; inspirerend, enthousiasmerend en overtuigend; hands-on, no nonsense; sympathiek/open persoonlijkheid; wil mensen raken met krachtige boodschappen verpakt in onderscheidende vormen van communicatie
Ervaring: > 15 jaar als Creative Director bij activatie- en reclamebureaus en aan klantzijde:
Expertise:
Digital (platforms, apps, sites, augmented reality, AI, campagnes, customer journeys, games, UX)
Offline: packaging, instore, POS materialen, drukwerk, identiteiten, video, copy
Accounts: B2B, B2C / A-Merken, ervaring met vrijwel alle branches.
Gewenst bureau/brand: bruisende creatieve omgeving, aan bureau of klantzijde, dat werkt voor A-Merken / spannende innoverende merken. Pre: internationaal. Waar ruimte is: om te innoveren - voor research en business intelligence - aandacht voor detail - tastbare producten maken - grenzen kunnen opzoeken op het gebied van gebruikerservaring - complexe vraagstukken terugbrengen tot de kern om ze zo verrassend simpel te kunnen oplossen.
Opleidingen: Koninklijke Academie voor Kunst en Vormgeving
Relevante training: Krauthammer Management – Voorbeeld en Impact
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (uitstekend) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Salarisindicatie: €100/120K per jaar o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden/partnership/bonus.
Tariefindicatie: € 130,- per uur, afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.