Gewenste positie: een rol als merk- & creatief strateeg. Ruimte om strategisch te blijven groeien, uitgedaagd te worden, te sparren met en leren van andere strategen, en te werken aan sterke, inhoudelijk gedragen strategieën.
Gewenst bureau: reclamebureau, een plek waar je de ruimte krijgt om vlieguren te maken en te leren van anderen. Waar er echt wordt geïnvesteerd in kennis en inhoud, niet alleen in output.
Persoon/eigenschappen: nieuwsgierig en analytisch, met oog voor het grotere geheel; denkt scherp en werkt gestructureerd; kan complexe input vertalen naar heldere strategie en richting; creatief denker met gevoel voor originele invalshoeken; duikt graag in nieuwe onderwerpen en leert snel bij; combineert een brede achtergrond met een praktische, creatieve aanpak; technisch ingesteld en verdiept zich graag in divers gebruik van AI.
Ervaring: ongeveer 7 jaar als Strateeg bij reclamebureaus:
Accounts: zowel B2B als B2C
Opleidingen: hbo- en masteropleidingen in commerciële communicatie en digitale media.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord Brabant (Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, afhankelijk van hybride opties).
Salarisindicatie: € 5.500,- / € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.