Gewenste positie: een brede/verantwoordelijke account/management functie waar kandidaat kan meebouwen aan het bureau:
Gewenst bureau: open communicatie cultuur waar ruimte is voor ondernemershap of waar je het verschil kunt maken, autonoom kunt opereren met eigen verantwoordelijkheden en bijbehorende bevoegdheden. Pré: internationaal.
Persoon/eigenschappen: charismatisch; uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden; enthousiast; sterk commercieel; gedreven; people manager/connecter; ondernemend; doorzettingsvermogen; hands-on mentaliteit; oplossingsgericht; teamplayer; leergierig en grote dosis nieuwsgierigheid naar innovatie; passie voor merken.
Ervaring: > 25 jaar ervaring in de reclamebranche o.a. als Managing Director, Business Director, Client Service Director en Account Director:
Ervaring met (soort projecten): shopper marketing, retail/trade marketing, activaties, branding & design, digital, phygital marketing & innovatie, en e-commerce, cross-channel campagnes, positionering en marketing.
Accounts: (B2B en B2C). A- Merken in de branches: FMCG, Food; Telecom, Consumer Electronics, Retail, automotive
Opleidingen: HEAO Communicatie (incl. NIMA A-B), VEA cursussen.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 120K o.b.v. 40 uur bruto per jaar, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.