Gewenste positie: een positie of project als Sr. Creative (copy):
Gewenst bureau: creatief bureau, reclame- activatie- of themabureau; through the line en eventueel BtL, B2B, B2C of een thematisch online of (video)content bureau dat vanuit big ideas denkt; mag een groot netwerkbureau zijn, maar ook een kleiner creatief bureau; informele sfeer met een mix tussen jonge mensen en al wat meer rotten in het vak; met een mooie balans tussen hard werken en gezelligheid.
> 20 jaar ervaring (freelance en vast) Copy-concept bij gerenommeerde reclamebureaus:
Accounts: A-Merken, o.a. in de FMCG, Automotive, overheden, financiële opdrachtgevers.
Awards: ADCN, SAN, Effies, Cannes Lions, Epica.
Persoon/eigenschappen: copy met feeling voor art direction; leuke collega; teamplayer; gedreven; passie voor het vak; nieuwsgierig/leergierig; brede algemene ontwikkeling.
Opleidingen/cursussen: Communicatie Creatief, VEA conceptcursus.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.
Speerpunten:
Digital: websites (corporate, actie), online platformen, banners, video, games, mobile.
Social: Linkedin, Instagram, Facebook, Twitter
Offline: TV commercials, radio, printcampagnes, outdoor, guerrilla marketing, PR, retail, instore promotie (POS), nieuwsbrieven, bedrijfsfilms, uitlegfilms, ambient, events etc.
ICT kennis/ervaring:
Bereisbare regio: Noord-Brabant (Eindhoven, Den Bosch, Breda of Tilburg). Voor freelance ook Utrecht en Amsterdam.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband en op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 6.000,- / € 6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden en de functie.
Tariefindicatie: € 115,- / € 130,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project. Voor grotere klussen kan er een dag-, week- of maandtarief worden overeengekomen.