Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 11982)

CLIENT SERVICE DIRECTOR – BRAND LEAD

AMSTERDAM
Lead
Internationaal, Social, Advertising, Digital, Activatie

Gewenste positie: bij een bureau of klantzijde. Een CSD rol bij een creatief bureau: (jr) account team coachen en begeleiden en helpen met de professionalisering van het bureau of als Brand Lead aan klantzijde. 

Persoon/eigenschappen: open, enthousiast, energiek, communicatief sterk, strategisch onderlegd, hands on, uitgebreide ervaring en kennis in online en offline communicatie.

Ervaring: 25 jaar ervaring bij reclamebureaus in de rol van CSD en MT lid, Business Director en Accountmanager.

  • Verantwoordelijk voor pitches en voor het beheer en de groei van (internationale) key accounts;
  • Leidende rol in het ontwikkelen van nieuwe strategieën en concepten voor campagnes;
  • Verantwoordelijk voor briefingontwikkeling, klantpresentaties en het sturen van het uitvoeringsproces;
  • Aansturen account team;
  • MT lid.

Accounts: aviation, retail, telecom, financiële sector, FMCG.

Opleidingen: Communicatie wetenschappen UVA.
Cursussen: Communicatie en Account Director training, Effectieve communicatie training, Drijfveren bepalen, Training online marketing, DISC training.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t..
Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 100K / € 120K op jaar basis voor 40 uur, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden (bonus, KPI’s etc.).

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.