Gewenste positie: een functie als Senior/Lead Creative of startend (Associate) Creative Director bij een bureau met de focus op maatschappelijk/purpose driven werk. Prijswinnend werk maken op een hoog creatief niveau voor merken die de wereld beter maken.
Gewenst bureau: gedreven bureau met een focus op merken die de wereld beter maken.
Persoon/eigenschappen: enthousiast, professioneel, kritisch, open-minded, digitaal, leergierig, gestructureerd, creatief en strategisch inzicht.
Ruim 12 jaar ervaring in advertising o.a. als Sr. en Lead Creative / Art Director bij award winning thema reclamebureaus en social agencies:
Opleidingen: Mediacollege, HKU.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: MAC/Windows; Adobe pakket; Presentaties: Keynote, PowerPoint.
Dienstverband: 32 uur per week beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Randstad.
Salarisindicatie: € 6.000 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.