Gewenst project: een rol als digital of operations manager:
Gewenst bureau/brand: cultuur: no nonsens, dynamisch, informeel, flexibele werktijden.
Persoon/eigenschappen: communicatief sterk; ambitieus; sociaal; flexibel; geen 9-5 mentaliteit; analytisch; kan goed prioriteiten stellen; stipt; organisatorisch; stressbestendig; leergierig; gaat door waar andere stoppen en is oplossingsgericht.
Ervaring: > 15 jaar bij digitale bureaus als Operations Manager, Producer en Projectmanager:
Verantwoordelijk voor operations:
Als Projectmanager:
Betrokken bij account:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, Consumer Eletronics, Fashion.
Opleidingen: hbo, specialisatie Communicatie Creatief.
Cursussen: management en motivatie, situationeel leiding geven.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: CRM en CMS systemen; online (technische) mogelijkheden, MS Office.
Bereisbare regio: Utrecht, Rotterdam, Amersfoort, Arnhem of Amsterdam.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, of op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 6.000/7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van de functie/flexibele tijden en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 100,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.