Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 7971)

COPYWRITER

AMSTERDAM
Senior
Advertising, Klantzijde/brands, Tech

Gewenste positie: een positie als Conceptbedenker/Copywriter:

  • Breed inzetbaar op tekstueel gebied (zowel short als long copy), geen tekstproducent;
  • Succesvol werk ontwikkelen bij een conceptueel sterk (online) bureau.

Gewenst bureau/branche: conceptueel en creatief sterk bureau.

Persoon/eigenschappen: uitstekende creatieve en communicatieve vaardigheden (woord en geschrift); goede coachings- en sociale vaardigheden; open en positieve persoonlijkheid; gemakkelijk in de omgang; wars van politiek; incasseringsvermogen; no nonsens; relativeringsvermogen; hbo niveau.

Ervaring: 20+ jaar als Copywriter bij gerenommeerde crossmedia reclamebureaus:

  • Ervaring met below and above the line, short en long copy; print, radio, TV (crossmediaal), actiemarketing, retail, DM, online, outdoor advertising, vormgeving/design;
  • Variërend van huisstijl- tot tone of voice ontwikkeling;
  • Traditionele en digitale media;
  • Ervaring met het coachen van stagiaires en het aansturen van creatieven.

Awards: Esprix, SAN nominaties.

Opleidingen: HEAO Communicatie;
Cursussen: Copywriting; DTP; Culturele Antropologie (prop), Grade Online Copy Persuasion - Buyerminds Academy.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels en Duits (zeer goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur per week voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 4.500,- / 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.