Gewenste positie: een positie als Conceptbedenker/Copywriter:
Gewenst bureau/branche: conceptueel en creatief sterk bureau.
Persoon/eigenschappen: uitstekende creatieve en communicatieve vaardigheden (woord en geschrift); goede coachings- en sociale vaardigheden; open en positieve persoonlijkheid; gemakkelijk in de omgang; wars van politiek; incasseringsvermogen; no nonsens; relativeringsvermogen; hbo niveau.
Ervaring: 20+ jaar als Copywriter bij gerenommeerde crossmedia reclamebureaus:
Awards: Esprix, SAN nominaties.
Opleidingen: HEAO Communicatie;
Cursussen: Copywriting; DTP; Culturele Antropologie (prop), Grade Online Copy Persuasion - Buyerminds Academy.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels en Duits (zeer goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur per week voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 4.500,- / 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.