Gewenste positie: een afwisselende rol als digital designer/Creative met de focus op digital media (campaigns):
Gewenst bureau: Creatief (social) bureau met een multidisciplinair team en internationale mindset. Cultuur: Open, innovatief en collaboratief. Ruimte voor eigen initiatief, experiment en creatieve groei.
Persoon/eigenschappen: Conceptueel sterk, nieuwsgierig, analytisch en visueel ingesteld. Combineert strategisch inzicht met creatieve flair. Houdt van samenwerken met diverse disciplines en culturen.
Ervaring: 4+ jaar als Digital Media Designer bij creatieve Start-ups en Digital Agencys:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. automotive, sport, lifestyle, technologie.
Opleidingen:
Hogeschool Utrecht HBO:
- Communication & Multimedia Design
- Specialisatie Human-centered design
- Minor Visual interface design
Media Vormgeving – MBO Niveau 4
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (32–40 uur p/week) voor vast dienstverband
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam / hybride werken mogelijk.
Salarisindicatie: € 3.500,- / € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.