Gewenste positie: een brede rol waar hij impact maak op een groot onderdeel van de marketingorganisatie, bijv. als Marketing Manager, (Allround) Marketeer of Campagne Marketeer bij een merk (B2C marketing):
Gewenst brand: medium tot klein B2C merk met een ondernemende, dynamische en creatieve cultuur waar de rol écht impact maakt op de (marketing)organisatie.
Persoon/eigenschappen: enthousiast en gepassioneerd. Verantwoordelijk en dedicated. Leergierig en altijd op zoek naar groei en nieuwe inzichten. Communicatief sterk en een natuurlijke verbinder. Strategisch scherp, maar weet ook hoe visie wordt omgezet in actie.
Ervaring: 5,5 jaar als (digital) marketingconsultant voor A-merken in verschillende branches. Brede kennis van campagnes kanalen & uitingen in zowel online als offline settings.
Accounts: B2C A-merken o.a.in FMCG & B2B SaaS
Opleidingen: HBO Business Administration
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: 36/40 uur beschikbaar voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: 2 maanden
Bereisbare regio: Randstad
Salarisindicatie: € 4.400 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.