Gewenste positie: een strategische en leidinggevende rol met focus op (internationale) contentproducties:
Gewenst bureau/brand: divers: van internationale merken tot gespecialiseerde bureaus in digitale content. Cultuur: professioneel, kwalitatief, inhoudelijk sterk, focus op creativiteit en innovatie.
Persoon/eigenschappen: Analytisch, gestructureerd, kalm en pragmatisch. Creatief strategisch denker, maar meer organiserend dan uitvoerend. Sterk in inspireren, coachen en verbinden van creatieve professionals. Goed met cijfers, overzicht creëren en procesoptimalisatie. Reist graag en flexibel in internationale samenwerking.
Ervaring: ca. 15+ jaar als (senior) projectmanager, creative/operational lead en ondernemer:
Accounts: B2B en B2C, o.a. internationale A-merken, techniek, lifestyle, marketing, gaming en automotive.
Opleidingen: International Media & Entertainment Management - Bachelor of Business Administration Breda University
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week (4x9) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Nijmegen als basis; regio Utrecht, Den Bosch, Eindhoven, Arnhem, Amsterdam hybride bespreekbaar.
Salarisindicatie: min € 6.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.