Gewenste positie: een rol waar ze haar strategisch CRM expertise kan inzetten en zich nog verder kan ontwikkelen:
- Ontwikkelen van CRM strategie en zich verdiepen in retentie en met nieuwe frisse ideeën en plannen bedenken;
- Overkoepelend overzicht houden, aansturen junior CRM medewerkers;
- Visie ontwikkelen mbt retentie en klantbehoud.
Gewenst bureau/brand: slagvaardig, korte lijnen, bij voorkeur internationale organisatie/merk.
Persoon/eigenschappen: resultaatgericht, communicatief en sociaal vaardig, relatiegericht, consistent, gebruikersgericht, analytisch, creatief, leiderschapskwaliteiten.
Ervaring: 7+ jaar als CRM Manager en Growth Manager aan klantzijde (start- en scale-ups):
- Verantwoordelijk voor de global campagnekalender en de uitrol.
- Een combinatie van project- en stakeholdermanagement met verschillende teams voor een succesvol resultaat.
- Leidinggeven aan de CRM-afdeling, bestaande uit 2 FTE.
- Beheren en laten groeien van de abonneebasis met een beperkte netto uitstroom.
- Beheren van het aparte e-commerceplatform en de campagnes die een extra jaarlijkse omzet van meer dan €500K genereren.
- Uitvoeren van een full funnel marketingaanpak voor de lokale markten.
- Een non-subscription revenue stream gecreëerd door verschillende soorten upsell-producten te positioneren in diverse campagnes.
- Een wereldwijde CRM-omgeving opgezet samen met het Data-team en leiding gegeven aan alle CRM-initiatieven voor maximaal 13 Europese markten.
- Primair gericht op acquisitie, marketingautomatisering en leadgeneratie.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. scale-ups, lifestyle.
Opleidingen: Hbo Innovatie en Creativiteit, Growth Hacking
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500-6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.