Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 43832)

BRAND CAMPAIGN PRODUCER – PROJECTMANAGER

AMSTERDAM
Junior
Activatie, Klantzijde/brands, Productie, Content, Fashion/lifestyle, PR, Influencer Marketing

Gewenste positie: een rol met projecten waarin branding, content, PR, influencer management en events samenkomen met zichtbare merkimpact. Denk aan internationale product lanceringen, branding campagnes of PR-stunts. Een concept vanaf het eerste idee uitbouwen tot iets tastbaars met zichtbare impact op merk en media.

  • Vertalen van ideeën naar impactvolle uitvoering (van briefing tot eindproduct);
  • Fungeren als schakel tussen klant, creatie, productie en influencers;
  • Aansturen van creatieve teams, leveranciers en het coördineren van shoots, events en influencer activaties;
  • Beheren van influencer campagnes (selectie, briefing, activatie en evaluatie);
  • Waarborgen van merkconsistentie en kwaliteit in alle uitingen.

Gewenst bureau / brand: voorkeur gaat uit naar internationale, creatieve omgevingen in de beauty-, fashion- of lifestylehoek, waar branding, content en strategie samenkomen. Een omgeving met ruimte voor initiatieven en creativiteit, verantwoordelijkheid en samenwerking. Korte lijnen en niet te groot, met internationale ambities en merkimpact.

Persoon / eigenschappen: energiek en ondernemend. Een creatieve en strategische mindset. Voelt zich thuis in een dynamische, creatieve omgeving. Oplossingsgericht, hands-on en gestructureerd in aanpak. Sterk in communicatie, samenwerking en het verbinden van teams en talenten om ideeën om te zetten in resultaat.

Ervaring: 2 jaar als PR & Communicatiespecialist bij een internationaal PR bureau. Diverse stages in de fashionbranche en een half jaar als allround project-, production- en creative bij een influencer agency.

  • Verantwoordelijk voor internationale PR-projecten, mediarelaties, content creatie, nieuwswaarde inschatting en het coördineren van persmateriaal en media aandacht in diverse markten;
  • Betrokken bij het ontwikkelen van PR- en influencer strategieën, het monitoren van resultaten en de dagelijkse samenwerking met verschillende teams wereldwijd.

Opleidingen: bachelor International Business, MBO Styling, Branding & Graphic Design.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 36–40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord Holland.

Salarisindicatie: €3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.