Gewenste positie: een rol met projecten waarin branding, content, PR, influencer management en events samenkomen met zichtbare merkimpact. Denk aan internationale product lanceringen, branding campagnes of PR-stunts. Een concept vanaf het eerste idee uitbouwen tot iets tastbaars met zichtbare impact op merk en media.
Gewenst bureau / brand: voorkeur gaat uit naar internationale, creatieve omgevingen in de beauty-, fashion- of lifestylehoek, waar branding, content en strategie samenkomen. Een omgeving met ruimte voor initiatieven en creativiteit, verantwoordelijkheid en samenwerking. Korte lijnen en niet te groot, met internationale ambities en merkimpact.
Persoon / eigenschappen: energiek en ondernemend. Een creatieve en strategische mindset. Voelt zich thuis in een dynamische, creatieve omgeving. Oplossingsgericht, hands-on en gestructureerd in aanpak. Sterk in communicatie, samenwerking en het verbinden van teams en talenten om ideeën om te zetten in resultaat.
Ervaring: 2 jaar als PR & Communicatiespecialist bij een internationaal PR bureau. Diverse stages in de fashionbranche en een half jaar als allround project-, production- en creative bij een influencer agency.
Opleidingen: bachelor International Business, MBO Styling, Branding & Graphic Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36–40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord Holland.
Salarisindicatie: €3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.