Gewenste positie: een inhoudelijke rol met de focus op copy, conceptontwikkeling & (video)content:
Gewenst bureau/brand: Een innovatief, creatief bureau waar wordt gewerkt aan opvallende concepten voor merken en bedrijven. Een plek om meer te leren en samen met ervaren creatieven te werken aan prijswinnende reclameconcepten.
Persoon/eigenschappen: Nieuwsgierig, creatief en onderzoekend. Ambitieus, motiverend en een echte team-player. Met een voorliefde voor tech, innovatie en AI, en een scherp gevoel voor on- en offline (sub)culturen.
Ervaring: 3 jaar als Creative & Copywriter bij creatieve bureaus:
Accounts: A-merken als Calvé Pindakaas, AA Drink en Old Amsterdam. B2C-merken als DHL Nederland, Nederlandse Spoorwegen en ABN AMRO.
Opleidingen: hbo Communicatie - Specialisatie Advertising.
Awards: Winnaar SAN Accent Fast Moving | Nominatie SAN Accent Corporate, Employer Branding & Internal Communication | Nominatie SAN Accent Fast Moving | Winnaar Gouden Sponsorring.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Brabant, Randstad.
Salarisindicatie: € 3.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.