Gewenste positie: een Accountmanager functie voor een diversiteit aan accounts en campagnes met focus op samenwerking en overzicht binnen een bureau:
Gewenst bureau/brand: creatief reclame- of activatiebureau met een relaxte cultuur, flexibiliteit en vertrouwen. Mogelijkheid om werk en privé goed te combineren.
Persoon/eigenschappen: betrouwbaar, loyaal en stressbestendig. Teamplayer, met sterk organisatorisch vermogen. Goed in schakelen met creatieven en ervaring in werken met creatieve teams. Praktisch ingesteld en gewend om verschillende rollen te combineren.
Ervaring: 2 jaar als Accountmanager bij een reclamebureau en 13 jaar productie in de cultuurbranche:
Accounts: B2B en B2C, branches o.a. overheid, culturele instellingen en gemeenten.
Opleidingen: Universiteit Utrecht, BA, Theater-, film- en televisiewetenschappen.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland (Haarlem/Amsterdam)
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.