Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 42756)

PROJECT-/PARTNERSHIP LEAD

AMSTERDAM
Lead
Social, Advertising, Klantzijde/brands, Influencer Marketing, Tech

Gewenste positie: Project- en/of Partnerschip Lead functie binnen een creatieve, dynamische omgeving bij een bureau of brand:

  • Partnerschap & Key Accountmanagement;
  • Geïntegreerde campagne/lancering (ATL/BTL, digitaal, CRM, PR, social media, product);
  • Leiderschap van senior stakeholders (afstemming tussen wereldwijd en lokaal);
  • Programma- en projectmanagement (agile/hybride workflows);
  • Commerciële beïnvloeding en storytelling in voorstellen;
  • Op data gebaseerde optimalisatie en prestatiebeoordelingen (QBR's, KPI's).

Gewenst bureau/brand: snel veranderende, internationale omgevingen waar meerdere belanghebbenden, budgetten en werkstromen op elkaar moeten worden afgestemd, zonder dat dit ten koste gaat van de creatieve kwaliteit of het momentum. Voorkeur voor een bureau/brand waar ruimte is voor initiatief, meedenken en flexibiliteit. Bij voorkeur in de reisbranche, media/entertainment, marketing of technologische consumentenmerken.

Persoon/eigenschappen: een commerciële, creatieve en internationale launch-achtergrond. Bouwt aan sterke partnerrelaties, ontwikkelt geïntegreerde marketingoplossingen en leid cross-functionele projecten van concept tot impact — met bewezen ervaring in high-visibility omgevingen (entertainment) en reputatie/creator-ecosystemen (events/PR).

Ervaring: 10 jaar ervaring waarvan 5 als project lead / AD bij creatieve (social) agencies:

  • Eindverantwoordelijk voor grote accounts en strategische projecten;
  • Coördinatie multidisciplinaire teams;
  • Aansturen creatie, strategie en productie;
  • Optimaliseren van processen en workflows;
  • Klantadvies op merk- en campagnevraagstukken;
  • Soort projecten: brandpurpose en merkpositionering, social-first assets en campagnecontent, DOOH, digital assets, global brand integration en end-to-end campagnes.

Accounts: B2C en A-merken, branches o.a. FMCG, streaming, tech, lifestyle & consumer.

Opleidingen: Universiteit van Amsterdam:
Bachelor of Arts, Cultural Science & Policy
Master of Arts, Comparative Cultural Analysis

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: 32–36 uur per week. Voorkeur: 4×9

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 5.000,- bruto p o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.