Gewenste positie: Project- en/of Partnerschip Lead functie binnen een creatieve, dynamische omgeving bij een bureau of brand:
Gewenst bureau/brand: snel veranderende, internationale omgevingen waar meerdere belanghebbenden, budgetten en werkstromen op elkaar moeten worden afgestemd, zonder dat dit ten koste gaat van de creatieve kwaliteit of het momentum. Voorkeur voor een bureau/brand waar ruimte is voor initiatief, meedenken en flexibiliteit. Bij voorkeur in de reisbranche, media/entertainment, marketing of technologische consumentenmerken.
Persoon/eigenschappen: een commerciële, creatieve en internationale launch-achtergrond. Bouwt aan sterke partnerrelaties, ontwikkelt geïntegreerde marketingoplossingen en leid cross-functionele projecten van concept tot impact — met bewezen ervaring in high-visibility omgevingen (entertainment) en reputatie/creator-ecosystemen (events/PR).
Ervaring: 10 jaar ervaring waarvan 5 als project lead / AD bij creatieve (social) agencies:
Accounts: B2C en A-merken, branches o.a. FMCG, streaming, tech, lifestyle & consumer.
Opleidingen: Universiteit van Amsterdam:
Bachelor of Arts, Cultural Science & Policy
Master of Arts, Comparative Cultural Analysis
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: 32–36 uur per week. Voorkeur: 4×9
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.000,- bruto p o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.