Gewenste positie: Brand Manager of Projectmanager functie met de focus op Brand Identity:
Gewenst bureau/brand: een organisatie met focus op cultuur, maatschappelijke waarde en/of creatieve merkstrategie. Professioneel, maar menselijk en een constructieve feedbackcultuur. Hybride werkvorm mogelijk en inspirerende kantooromgeving.
Persoon/eigenschappen: creatief, proactief en energiek. Combineert structuur met creativiteit (“gestructureerde chaos”). Sterk in overzicht, schakelen en relatiebeheer. Sociaal, open en toegankelijk. Durft ownership te nemen en gaat voor kwaliteit. Kan snel schakelen, denkt mee, werkt autonoom en houdt deadlines scherp.
Ervaring: 4 jaar als Projectmanager / Brand Designer / Producer bij een Marketingbureau:
Accounts: B2C en A-merken, voornamelijk lifestyle
Opleidingen: Bachelor of Media, Information & Communication (MIC) Bachelor of Arts - BA
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.