Gewenste positie: een senior of lead rol met de focus op Influencer Marketing waar ruimte is voor creativiteit en mooie samenwerkingen:
Gewenst bureau/brand: Influencer Agency, of een agency met een Influencer afdeling: ruimte voor creativiteit, ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden, teamwork, grotere budgetten en projecten, ruimte voor remote werkdagen.
Persoon/eigenschappen: teamplayer, communicatief vaardig, creatief, stressbestendig, secuur en nauwkeurig in werkwijze, perfectionistisch in het uitwerken en presenteren van influencer marketing campagnes voor klanten.
Ervaring: 4+ jaar als Influencer Marketing Manager en als Social Media Manager:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. Lifestyle, fashion, tech, hospitality, home.
Opleidingen: mbo Accountancy, hbo Online marketing.
Software skills: kan overweg met programma’s zoals Adobe Photoshop, Premier Pro, InDesign, Final Cut Pro en Excel. Medium skill level in foto- en videograferen.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (moedertaal) in woord en geschrift.
Dienstverband: bij voorkeur 4 dagen per week, of 4 om 5 beschikbaar, eventueel fulltime (en flexibel) beschikbaar, dus voor 32-38 uur per week. Voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam, Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto per/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.