Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 42496)

CREATIVE OPERATIONAL LEAD - HEAD OF PRODUCTION

AMSTERDAM
Lead
Internationaal, Digital, Video, Klantzijde/brands, Productie

Gewenste positie: een leidinggevende rol binnen productie of accountmanagement.

  • Aansturen en begeleiden van teams en processen;
  • Verantwoordelijk voor operationele efficiëntie en procesverbetering;
  • Overzien en ontwikkelen van creatieve content producties;
  • Werken met business teams aan propositie en ontwikkeling;
  • Grotere productiebudgetten en strategische accounts.

Gewenst bureau/brand: reclame- of productiebureau of bij een Brand in o.a. Food & Beverage en FMCG.

Persoon/eigenschappen: een sterke leider met een focus op teamontwikkeling en efficiënte workflows. Zowel strategisch als pragmatisch en oplossingsgericht. Een teamplayer en natuurlijke leider, die loyaal en betrokken is en staat voor het team. Niet hiërarchisch, maar hands-on en coachend. Sterk in stakeholdermanagement en het wegnemen van frictie. Transparant en eerlijk in communicatie en besluitvorming.

Ervaring: 10+ jaar ervaring in leidinggevende rollen en stakeholdermanagement in productie:

  • Zowel bij bureauzijde als zelfstandig ondernemer geweest;
  • Leidinggevende ervaring in verschillende rollen, van Executive Producer tot Head of Production;
  • Heeft teams opgebouwd, processen verbeterd en bedrijfsstrategieën ontwikkeld.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a: FMCG, beauty, luxury, lifestyle, telecom

Opleidingen: BSc Media & Culture - Universiteit van Amsterdam

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar of 32-36 uur p/week

Opzegtermijn: per direct.

Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 85.000,-/ € 100.000,- jaarsalaris, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.