Gewenste positie: een senior of lead account rol, waar zij haar strategische en generalistische kennis en kunde kan inzetten op het gebied van merkstrategie, media digital en creatie:
Gewenst bureau/brand: bij voorkeur een middelgroot slagvaardig bureau of brand waar diverse disciplines samenkomen. Waarbij afwisseling is en bij voorkeur hybride werkomgeving. Middelgroot (50-100 FTE), of waar je impact kan maken op het bedrijf of merk, resultaatgerichte cultuur, ontwikkelingsmogelijkheden.
Persoon/eigenschappen: uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, energiek, benaderbaar, doel- en resultaatgericht, commercieel, generalist, zelfstarter, teamplayer, empathisch/inlevend, verbinder, DISC hoogste score op geel.
Ervaring: > 18 jaar als Account Director en Sr. Client Lead bij zowel adverteerders/merken, digital agencies als mediaorganisaties:
Accounts: B2B & B2C: Gewerkt voor A-merken en niche bedrijven in de volgende branches; FMCG, onderwijs-en zorginstellingen, financiële instellingen, gemeenten, lifestyle, travel
Opleidingen: Hbo Communicatie & Media en MBO Middelbare Hotelschool
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift. Frans redelijk
Dienstverband: fulltime beschikbaar (/beschikbaar voor 32-36 uur p/week) voor een vast dienstverband. Vrije dag om de vrijdag in de even weken
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Voorkeur Noord-Holland, eventueel Zuid-Holland
Salarisindicatie: € 5.500, bruto - o.b.v. 36 uur, plus goede secundaire arbeidsvoorwaarden (auto, telefoon, bonusstructuur).