Gewenste positie: een rol als Head of Marketing of Senior Communicatie Adviseur aan klantzijde bij een mooi merk:
Gewenst brand: klantzijde. A-merken die een verandering teweeg willen brengen. Voorkeur voor klanten als banken, verzekeraars en de energie sector. Voelt zich thuis in organisaties met een maatschappelijke opdracht.
Persoon/eigenschappen: daadkrachtige en vernieuwende senior manager, met meer dan 25 jaar ervaring in branding, marketing en communicatie. Enthousiaste, open en verbindende persoonlijkheid die het speelveld overziet en haar team/afdeling stevig positioneert. Dienend leiderschap. Breed ontwikkeld, van strategie tot implementatie. Duidelijke visie op de ontwikkeling van het vak. Bouwt aan solide relaties. Is gericht op het realiseren van doelstellingen van een organisatie.
Ervaring: > 25 jaar ervaring in het initiëren, ontwikkelen en implementeren van marketing en communicatieconcepten voor top (internationale) klanten bij gerenommeerde (internationale) reclamebureaus.
Accounts: ervaring met banken, verzekeraars, telecom, energie sector, aviation, goede doelen, retail. Kandidate heeft een voorkeur voor dienstverleners!
Opleidingen: brand management.
Cursussen: adviesvaardigheden, onderhandelingstechnieken, stakeholdermanagement, strategie ontwikkeling.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband en op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht, Amsterdam, Noord Brabant.
Salarisindicatie: € 120K o.b.v. 40 uur bruto p/jaar, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.