Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 41382)

CREATIEF MERK- CAMPAGNESTRATEEG

UTRECHT
Senior
Advertising, Content, Online Marketing

Gewenste positie: een functie waarbij hij samen kan werken aan projecten die echte impact maken:

  • Ontwikkelen van merk- en campagnestrategieën;
  • Uitvoerige kennis van het conceptontwikkelingsproces, van strategie tot creativiteit tot implementatie en geeft hier ook training in;
  • A.h.v. grondige analyses en scherp maatschappelijk inzicht vinden van de ‘Sweet Spot’ die waarde toevoegt;
  • Inhoudelijk adviseren van opdrachtgevers, overtuigen, consultative selling;
  • Ervaring met strategy sprints en design thinking;
  • Bouwen van langdurige relaties (echte netwerker);
  • Sparringpartner voor zowel intern als extern.

Gewenst bureau of brand: een bureau/bedrijf dat werkt aan merk- en campagnestrategie. Een leerzame omgeving, waar je de vrijheid krijgt in creativiteit, informele sfeer met korte lijntjes, flexibel. Samenwerken met een team jonge mensen waar iedereen zichzelf kan zijn en ruimte is voor plezier.

Persoon/eigenschappen: creatieve strateeg met sterke communicatieve vaardigheden en ondernemingsgeest. Zijn ervaring op account heeft zijn strategische denkvermogen aangescherpt en hem voorbereid op een strategische creatieve rol binnen de media en marketingwereld. Werkt graag op het hoogste niveau, is erg ambitieus en een harde werker die niet opgeeft. Creatieve probleemoplosser met een strategische mindset. Proactief in het nemen van initiatief en verantwoordelijkheden. Altijd open om te leren en andere perspectieven te ontdekken. Sterke visie en de eigenschap om deze om te zetten in realiteit. Resultaatgericht, maar werk het beste in een team. Sterk in de inhoud: lange termijn boven korte termijn.

Ervaring 8 jaar ervaring, o.a. als Account/Sales Manager, (creatief)Strateeg en Creative bij een reclamebureaus, aan klantzijde en als freelancer.

  • Samen het strategie team ontwikkelen van strategieën en campagnes voor grote A-merken;
  • Ontwikkelen van strategieën en campagnes;
  • Ontwikkelen en presenteren van gastcolleges en trainingen over strategieontwikkeling;
  • Eindverantwoordelijk voor alle Branded Content en Influencer Marketing campagnes;
  • Ontwikkeling b2b marketing strategieën;
  • Realisatie groei van 6 FTE naar 30+ FTE;
  • Beheren van salesproces en relaties met klanten;
  • Digital advertisment & marketing.

Opleidingen: hbo Commerciële Economie.

Award: strategie ontwikkeld voor Grand Prix Content Award.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: beschikbaar vanaf september.

Bereisbare regio: Utrecht of Amsterdam.

Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.