Gewenste positie: een functie waarbij hij samen kan werken aan projecten die echte impact maken:
Gewenst bureau of brand: een bureau/bedrijf dat werkt aan merk- en campagnestrategie. Een leerzame omgeving, waar je de vrijheid krijgt in creativiteit, informele sfeer met korte lijntjes, flexibel. Samenwerken met een team jonge mensen waar iedereen zichzelf kan zijn en ruimte is voor plezier.
Persoon/eigenschappen: creatieve strateeg met sterke communicatieve vaardigheden en ondernemingsgeest. Zijn ervaring op account heeft zijn strategische denkvermogen aangescherpt en hem voorbereid op een strategische creatieve rol binnen de media en marketingwereld. Werkt graag op het hoogste niveau, is erg ambitieus en een harde werker die niet opgeeft. Creatieve probleemoplosser met een strategische mindset. Proactief in het nemen van initiatief en verantwoordelijkheden. Altijd open om te leren en andere perspectieven te ontdekken. Sterke visie en de eigenschap om deze om te zetten in realiteit. Resultaatgericht, maar werk het beste in een team. Sterk in de inhoud: lange termijn boven korte termijn.
Ervaring 8 jaar ervaring, o.a. als Account/Sales Manager, (creatief)Strateeg en Creative bij een reclamebureaus, aan klantzijde en als freelancer.
Opleidingen: hbo Commerciële Economie.
Award: strategie ontwikkeld voor Grand Prix Content Award.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: beschikbaar vanaf september.
Bereisbare regio: Utrecht of Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.