Gewenste positie: een senior rol met de focus op brand, PR & communicatie, influencer marketing, (digital) marketing. Zowel strategisch als hands-on inzetbaar: van het ontwikkelen van plannen en campagnes tot het coördineren en uitvoeren van projecten en events.
Gewenst bureau/brand: liefst internationale, slagvaardige bedrijven in de fashion, culturele sector (musea/instellingen), beauty/lifestyle, interieur, uitgever of creative / PR / influencer / consultancy agency. Bedrijven of bureaus met een dynamische en flexibele werkcultuur, waar ruimte is voor samenwerking en eigen initiatief, waarbij je zelf je uren en dagen kunt indelen.
Persoon/eigenschappen: brede communicatie- en omni-channel marketing kennis gecombineerd met sterke organisatorische vaardigheden. Hands-on, enthousiast, energiek, schakelt snel en denkt oplossingsgericht. Verbindend en empathisch, communicatief sterk en in staat relaties en teams op te bouwen en te inspireren.
Ervaring: meer dan 15 jaar ervaring in PR, communicatie en marketing binnen internationale organisaties en creatieve omgevingen. Verantwoordelijk voor strategieontwikkeling en uitvoering in diverse Europese markten. Ervaring in leidinggeven aan teams, het opzetten van campagnes en events, content creatie en samenwerking met interne stakeholders en externe bureaus. Expertise in earned media, influencer marketing, events en productie bij global fashion brands.
Opleidingen: hbo International Fashion Branding.
Talenkennis: Nederlands (moedertaal) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 24-32 uur p/week voor een vast dienstverband en ook op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 80K -100K op jaarbasis o.b.v. 40 uur, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.