Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 41070)

HEAD OF MARKETING - BRAND

HAARLEM
Senior
Klantzijde/brands, Fashion/lifestyle, E-commerce

Gewenste positie: een leidinggevende rol als Marketing Manager/Brand Director:

  • Een MT/DT rol mbt marketing / branding
  • Strategische lijnen uit zetten, met oog voor operationele uitdagingen van het team
  • Een afdeling (uit)bouwen en de persoonlijke ontwikkeling van het team faciliteren

Gewenst bedrijf: klantzijde, een positieve en prettige werkcultuur waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.

Persoon: succesvolle manager/leider met een succesvolle staat van dienst in het creëren van merkwaarde door middel van 360-graden marketingcampagnes. Blinkt uit in het creëren van merkwaarde door natuurlijk enthousiast leiderschap dat synergie tussen teams en belanghebbenden stimuleert. Een pragmatische, resultaatgerichte conceptuele denker van een strategisch meta- tot een tactisch operationeel niveau.

Ervaring: > 10 jaar als Head of Marketing & Brand bij internationale brands (F&B) en in de Fashion (retail): 

Verantwoordelijk voor het brand en alle ATL and BTL campagnes in Nederland België en Duitsland. Manager van meerdere projecten o.a. campagnes , content, social, CRM, loyalty & klanttevredenheid.

Relevante projecten:

  • Brand strategie ontwikkelen, incl. nieuw marketing concept en brand guide en uitrol 360 campagnes.
  • Managen van creatieve concepten adhv brand strategie (in-house en bij externe agencies) en verantwoordelijk voor creatie van media uitingen customer journey
  • Internationale rollout (incl. conversion campaign, marketing automation)
  • Continue data evaluatie en testen, adviseren management

Opleiding: Wo en Hbo Internationale business studies

Salarisindicatie: +/- 95K p/j (o.b.v. 40u) afhankelijk van bonus en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.