Gewenste positie: een leidinggevende rol als Marketing Manager/Brand Director:
Gewenst bedrijf: klantzijde, een positieve en prettige werkcultuur waarbij ontwikkeling hoog in het vaandel staat.
Persoon: succesvolle manager/leider met een succesvolle staat van dienst in het creëren van merkwaarde door middel van 360-graden marketingcampagnes. Blinkt uit in het creëren van merkwaarde door natuurlijk enthousiast leiderschap dat synergie tussen teams en belanghebbenden stimuleert. Een pragmatische, resultaatgerichte conceptuele denker van een strategisch meta- tot een tactisch operationeel niveau.
Ervaring: > 10 jaar als Head of Marketing & Brand bij internationale brands (F&B) en in de Fashion (retail):
Verantwoordelijk voor het brand en alle ATL and BTL campagnes in Nederland België en Duitsland. Manager van meerdere projecten o.a. campagnes , content, social, CRM, loyalty & klanttevredenheid.
Relevante projecten:
Opleiding: Wo en Hbo Internationale business studies
Salarisindicatie: +/- 95K p/j (o.b.v. 40u) afhankelijk van bonus en secundaire arbeidsvoorwaarden.