Gewenste positie: een rol als allround medior creatief of als marketing creative aan klantzijde:
Gewenst brand: creatief merk, voorkeur voor fashion. Eventueel bureau (indien fashion accounts). Ruimte om te leren van senior professionals, doorgroeimogelijkheden. Affiniteit met cultuur en fashion brands.
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief, hard-werkend en motiveert anderen om zich heen.
Ervaring: ruim 2 jaar, o.a. jaar als Content Creative bij een social agency:
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, fashion.
Opleidingen: Fashion & Design en Fashion & Management (Amsterdam Fashion Institute)
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.