Gewenste positie: senior rol op het gebied van Digital & Customer Lifetime Value (CRM) marketing:
- Ontwikkelen van CLV / CRM marketing strategieën gebaseerd op consumenteninzichten en business cases;
- Bouwen van klantvriendelijke ervaringen en oplossingen m.b.t. customer journeys;
- Zowel geautomatiseerde journeys als ad-hoc campagnes;
- Gewend om zowel MVP’s neer te zetten en op te schalen als volwassen programma’s uit te bouwen adhv data- en klantinzichten;
- Consistente customer journeys adhv life cycle implementeren.
Ervaring: laatste 10 jaar strategische CRM rollen aan klantzijde, o.a. in de telecom en consumenten elektronica branche:
- Verhogen van klantloyaliteit en klantgerichtheid gedurende de gehele klantlevenscyclus;
- Ontwikkelen van CLV (CRM) marketing strategieën gebaseerd op consumenten insights en business cases;
- In staat om zowel strategisch als operationeel te schakelen;
- Team speler die graag bruggen bouwt tussen verschillende disciplines;
- Senior die graag zijn ervaring deelt met collega’s m.b.t. vakinhoudelijke expertise als soft skills.
Expertise: CRM (B2C and B2B) / Customer Lifetime Value / Base Marketing / Direct Marketing / Marketing Automation / lead funnel streamlining / Customer Journey Management.
Salarisindicatie: € 85-105K per jaar (bruto), afhankelijk van de rol en secundaire arbeidsvoorwaarden.