Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 40392)

DIGITAL CUSTOMER VALUE (CRM STRATEGY) MANAGER

BUSSUM
Senior
Klantzijde/brands, Online Marketing

Gewenste positie: senior rol op het gebied van Digital & Customer Lifetime Value (CRM) marketing:

  • Ontwikkelen van CLV / CRM marketing strategieën gebaseerd op consumenteninzichten en business cases;
  • Bouwen van klantvriendelijke ervaringen en oplossingen m.b.t. customer journeys;
  • Zowel geautomatiseerde journeys als ad-hoc campagnes;
  • Gewend om zowel MVP’s neer te zetten en op te schalen als volwassen programma’s uit te bouwen adhv data- en klantinzichten;
  • Consistente customer journeys adhv life cycle implementeren.

Ervaring: laatste 10 jaar strategische CRM rollen aan klantzijde, o.a. in de telecom en consumenten elektronica branche:

  • Verhogen van klantloyaliteit en klantgerichtheid gedurende de gehele klantlevenscyclus;
  • Ontwikkelen van CLV (CRM) marketing strategieën gebaseerd op consumenten insights en business cases;
  • In staat om zowel strategisch als operationeel te schakelen;
  • Team speler die graag bruggen bouwt tussen verschillende disciplines;
  • Senior die graag zijn ervaring deelt met collega’s m.b.t. vakinhoudelijke expertise als soft skills.

Expertise: CRM (B2C and B2B) / Customer Lifetime Value / Base Marketing / Direct Marketing / Marketing Automation / lead funnel streamlining / Customer Journey Management.

Salarisindicatie: € 85-105K per jaar (bruto), afhankelijk van de rol en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.