Gewenste positie: een strategische rol op het snijvlak van merk, creatie en commercie. Een merk verder bouwen en ontwikkelen en implementeren van merkstrategieën.
Gewenst bureau/brand: creatieve bureaus of merken binnen FMCG, lifestyle of hospitality. Cultuur: een betrokken en ondernemende werkomgeving waar denken en doen samenkomen, en ruimte is voor initiatief.
Persoon/eigenschappen: gepassioneerd merkbouwer: strategisch én hands-on, creatief, commercieel en resultaatgericht. Sterk in stakeholdermanagement en samenwerking, oplossingsgericht denker met energie en initiatief. Communicatief sterk op alle niveaus.
Ervaring: 15+ jaar als Brand - Marketing manager, Account Director en Client Director aan klantzijde en bij bureaus:
Opleidingen: bachelor Marketing en Communicatie.
Cursussen: Nima A marketing en Sales
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.