Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 40250)

BRAND MANAGER -TRADE MARKETEER

AMSTERDAM
Senior
Activatie, Klantzijde/brands

Gewenste positie: een strategische rol op het snijvlak van merk, creatie en commercie. Een merk verder bouwen en ontwikkelen en implementeren van merkstrategieën.

  • Aansturen van creatieve en commerciële teams;
  • Realiseren van merk activaties en campagnes;
  • Schakelen tussen klant, creatie en commercie;
  • End-to-end projectmanagement, van strategie tot uitvoering;
  • Soort projecten: merkpositionering, campagnes (above/below the line) en activaties.

Gewenst bureau/brand: creatieve bureaus of merken binnen FMCG, lifestyle of hospitality. Cultuur: een betrokken en ondernemende werkomgeving waar denken en doen samenkomen, en ruimte is voor initiatief.

Persoon/eigenschappen: gepassioneerd merkbouwer: strategisch én hands-on, creatief, commercieel en resultaatgericht. Sterk in stakeholdermanagement en samenwerking, oplossingsgericht denker met energie en initiatief. Communicatief sterk op alle niveaus.

Ervaring: 15+ jaar als Brand - Marketing manager, Account Director en Client Director aan klantzijde en bij bureaus:

  • Bouwen van merken en campagnes;
  • Leidinggeven aan multidisciplinaire teams;
  • Commerciële en creatieve aansturing van projecten;
  • Klantrelaties managen op hoog niveau;
  • Soort projecten: Campagnes en merkactivaties o.a. in retail, horeca en festivals;
  • Ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, sterk netwerk in FMCG en horeca, combinatie van strategie en uitvoeringskracht.

Opleidingen: bachelor Marketing en Communicatie.

Cursussen: Nima A marketing en Sales

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.