Gewenste positie: een rol als Junior Strateeg of Gedragsdeskundige bij een agency, waar ze bij voorkeur onderzoek en storytelling kan combineren, met als doel maatschappelijke verandering te stimuleren.
Gewenst bureau/brand: een agency met een strategie/onderzoeksteam waar ze zich verder kan ontwikkelen mbt onderzoek, strategie en creatie. Bij voorkeur bij een bureau dat zich ook bezighoudt met maatschappelijke ontwikkelingen en purpose driven campagnes.
Persoon/eigenschappen: communicatief en sociaal vaardig, analytisch; strategisch sterk; gedragsdeskundige; nieuwsgierig; bruggenbouwer tussen mensen, verhalen en maatschappij.
Ervaring: half jaar stage als junior Strateeg bij een gerenommeerd awardwinning reclamebureau:
Opleidingen:
Universiteit Utrecht Master of Science (MSc), Sociale psychologie
Universiteit Utrecht Bachelor Psychologie, met minor in Media & Cultuur.
Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar op fulltime basis.
Bereisbare regio: Amsterdam, Utrecht, Hilversum.
Salarisindicatie: € 3.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.