Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 39916)

HEAD OF ACCOUNT - BUSINESS - MANAGING DIRECTOR

'T GOOI
Management
Internationaal, Advertising, Klantzijde/brands

Gewenste positie: een rol als Head of Account - Business Director of Managing Director, waar hij creativiteit, impact en effectiviteit naar een volgend level kan brengen bij bureaus:

  • Vanuit zijn ervaring creativiteit, impact en effectiviteit een bureau naar het volgend level brengen;
  • Nauw samenwerken met opdrachtgevers, creatie en strategie;
  • Account afdeling inspireren en aansturen, op team- en individueel niveau;
  • Jong talent opleiden, klankbord zijn voor collega's
  • Teams en het bureau verder professionaliseren;
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van de interne bureaucultuur;
  • MT lid.

Gewenst bureau/brand: advertising bureau of (profit / non-profit) bedrijven die investeren in hun visie, merk- en marketingcommunicatie. Een ondernemende creatieve omgeving met de focus op de Nederlandse markt. Slagvaardig, informeel en ambitieus.

Persoon/eigenschappen: gedreven allround professional. Is pas tevreden als een campagne doelgroepen emotioneel raakt én beweegt. Zorgt ervoor dat zaken in beweging komen en kunnen versnellen, om al dan niet het onmogelijke voor elkaar te krijgen.

Ervaring: > 25 jaar ervaring bij top reclamebureaus in samenwerking met top adverteerders, waarvan de laatste 13 jaar in Business Director - MT Lid rol. Bouwt aan business d.m.v. impactvolle ideeën. Heeft samen met de beste creatieve teams van Nederland gewerkt aan bekende en effectieve (bekroonde) campagnes.

  • Productintroducties en merk (her)positioneringstrajecten met vertalingen naar externe en interne communicatie;
  • Aansturing van strategie, conceptontwikkeling en productie van geïntegreerde 360 graden campagnes: ATL, BTL, digital/social media, eDM, data, Marketing PR en event organisatie;
  • Aansturen van media / middelen / Marketing PR strategie, al dan niet i.s.m. externe bureaus;
  • Advies op C-level marketingcommunicatie;
  • Leidinggeven aan, coachen en evalueren van multidisciplinaire teams van producers, consultants en klantbehandelaars;
  • Budgetbepaling en –management;
  • Ontwikkeling intern cultuur- & inclusiviteitsbeleid i.s.m. HR;
  • MT lid.

Accounts: zowel B2C en B2B markten: financials, dienstverlening, FMCG, durables, retail, automotive, nationaal en internationaal opererende organisaties.

Awards: samen met teams en klanten meervoudig winnaar van Effie, SAN Accent, Esprix, SpinAward, ADCN Lamp, Gouden & Zilveren Loeki.

Opleidingen: hbo Communicatie & Management..

Cursussen: SRM Marketing communicatie en Agency Leadership Program.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Amsterdam en Utrecht e.o.

Salarisindicatie: € 7.500,- / € 8.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.