Gewenste positie: een rol als Allround Creative / Creative Director:
Gewenst bureau/brand: klantzijde waar hij aan een merk kan bouwen met een team waar hij zijn passie en kennis in kwijt kan. Of een design/content agency waar hij zich bezig kan houden met branding, strategy, (on-&offline) design en content (video & foto).
Persoon/eigenschappen: Conceptueel. Uitdagend. Inspirerend. Met gepassioneerd teamwerk. Dit is wat hem al meer dan 16 jaar drijft op creatief gebied. Als allround creatieveling lost hij op creatieve wijze problemen op en vertelt hij verhalen op een andere manier. Samen met inspirerende klanten zoekt hij naar de ware identiteit van het merk. Van 'big idea' tot interieurontwerp, van huisstijl tot website. Van het ontwerpen van nieuwe verpakkingen tot het bedenken, produceren en beheren van een nieuwe beeldbank. Altijd met creatieve passie.
Ervaring: 20 jaar, o.a. als Creative Director op het gebied van branding, strategy, (on- en offline) design en content aan klantzijde en bij bureaus:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. lifestyle brands, B2C/B2B, automotive, overheden, kunst instellingen, etc.
Opleidingen: Bachelor Creative Communication & Communication & Media Studies
Awards: RedDotAward, Effie Award (brons).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring: Adobe Creative Cloud, Figma, Sketch, Final Cut Pro, Keynote, MS Office, Apple OSX
Dienstverband: beschikbaar voor 32–40 uur p/week voor een vast dienstverband, tevens beschikbaar op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: per direct, +/- 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland, Groot-Amsterdam, Zuid-Holland, rest van Nederland/Benelux/Europa (hybride).
Salarisindicatie: vanaf € 85.000,-, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: vanaf € 95/100,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.