Gewenste positie: een senior allround creative rol bijvoorbeeld Art Director of Creative met de mogelijkheid om, naast hands on bezig te zijn, ook een team aan te sturen.
Gewenst bureau/brand: bij een creative agency of een brand. Pré internationaal. Voorkeur gaat meer uit naar product en brand image en B2C communicatie. Bureaus die door creatie gedreven zijn. Veel affiniteit met tech, fashion, interieur, lifestyle, food, hospitality, travel en cosmetics.
Persoon/eigenschappen: teamplayer, houdt ervan om een diepere connectie te creëren met mensen. Denkt out of the box. Een open, energieke en enthousiaste persoonlijkheid met een positieve instelling. Kwaliteitsgericht en secuur.
Ervaring: >25 jaar als allround creatief waarvan de laatste 22 jaar als Art Director bij twee verschillende reclame bureaus. Ervaring met thema, social, digital, retail, activatie, image, werving, food, magazines en identity.
4,5 jaar Founding Partner en Creative Director van een hair cosmetic brand en verantwoordelijk voor:
Opleidingen: Grafisch Lyceum, Art Direction, graphic design/typography/photography.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht en Amsterdam.
Salarisindicatie: € 7.000,- / € 7.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.