Gewenste positie: kandidaat wil graag de stap van mediabureau naar creatief bureau maken en zijn ervaring als Branded Content Director en Producer inzetten in een rol als bijv. Creatief Strateeg. Ook contentbureaus, sportmarketing bureaus en strategische designbureaus spreken aan en kandidaat heeft een hoge interesse in de sector sport. Binnen deze sector behoefte aan iets meer draaidagen of productiedagen. Wil ook graag dichtbij de makers staan, evt als creatief strateeg. Staat ook open om aan merkzijde te werken, mits in de hoek van content & partnerships in een sector die aansluit op zijn interesses en waarden(sport/outdoor/verduurzaming.
Persoon/eigenschappen: wo werk- en denkniveau, sta graag met de voeten in de klei en deel graag een creatieve visie. Denk graag mee over alle aspecten van het werk, organiseer trainingen, workshops en teambuilding activiteiten. Ervaren als energieke, sportieve, positieve en toegankelijke collega met een creatief en probleemoplossend vermogen. Ik ben (ontzettend) georganiseerd, gewend om met strakke deadlines te werken en hou ervan op de hoogte te zijn van actualiteiten. creatief, verbindend en strategisch, gedreven door een affiniteit met sport.
Ervaring: +5 jaar als Branded Content & Partnership Director, Account Manager en Creative Producer bij full-service internationaal bureau met interesse in creatieve strategie, conceptontwikkeling, creatie en partnerships.
Ervaring opgedaan met:
Regio: voorkeur regio Den Haag, Delft/ Leiden of Rotterdam.
Dienstverband: voor een vast dienstverband, liefst fulltime of 36 uur per week.
Salarisindicatie: € 5.000,- obv 40 uur bruto per maand, afhankelijk van de functie en secundaire voorwaarden.