Gewenste positie: een Senior Creative rol met voorkeur voor above the line campagnes. Solo, maar kandidaat staat ook open om in teamverband ( met een copywriter) te werken.
Gewenst bureau: niet te groot, transparant, onafhankelijk, divers (internationaal) bureau die duurzame en betekenisvolle campagnes wil bedenken en maken.
Persoon/eigenschappen: nuchter, oprecht, mensgericht. Sympathiek, makkelijk en prettig in de omgang, sterke coaching skills.
Ervaring: > 20 jaar werkzaam in Film en Advertising. Ervaring als Creative (focus Art) en CD. Meegewerkt aan diverse award winning campagnes voor merken en filmprojecten. Ervaring met o.a.:
Accounts: o.a. film, musea, culture, retail, verzekeringen, telecom, banken, sport.
Awards: SAN, Esprix, ADCN, EFFIE.
Opleidingen: HBO communicatie. B.A.Sc Communication.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift. En aardig woordje Italiaans.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 32-40 uur p/week voor een vast dienstverband, of op freelance / interim basis.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- / € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.