Gewenste positie: een inhoudelijke, creatieve en strategische senior, lead of director rol op het snijvlak van content, creatie en PR:
Gewenst bureau/brand: bureau of merk op het snijvlak van content, PR en creatie dat inhoudelijke campagnes maakt. Bij voorkeur klein/middelgroot. Niet hiërarchisch, menselijk, flexibel. Bij voorkeur plek waar hij kan mee-ondernemen/visie mede kan bepalen
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief, strategisch sterk, autodidact.
Ervaring: 10+ jaar, o.a. als Content Creative bij een PR bureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. retail, automotive, telecom.
Opleidingen: Communicatiewetenschappen & Corporate Communications.
Cursussen: Persuasive Communication, Storydesign & Storytelling, Art of interviewing.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week (eventeel 36 uur) voor een vast dienstverband of op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Salarisindicatie: € 5.800-6.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van de rol en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tarief indicatie: € 90,- excl. onze marge, excl. reiskosten (0,23 p/km), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.