Gewenste positie: een rol als Creative Concepter of Art Director:
Gewenst bureau/brand: creatief bureau, bij voorkeur middelgroot, waar ze kan sparren en samenwerken met andere creatieven. Persoonlijke, informele sfeer. Doorgroeimogelijkheden. Staat ook open voor klantzijde, affiniteit met beauty, fashion, food, interieur.
Persoon/eigenschappen: sociaal, authentiek, creatief, positief, betrouwbaar, oog voor detail. Een Creative met een passie voor het creëren van gedurfde, speelse concepten die inspireren en entertainen. Met een scherp oog voor creatieve richting, branding en copywriting. Helpt graag merken en klanten een sterke connectie te maken met hun doelgroep met content die opvalt.
Ervaring: ruim 5 jaar, o.a. als Branded Content Creative bij een publisher:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail.
Opleidingen: Creative Business
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 4.500,- / € 4.800 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden en de functie.