Gewenste functie: een rol als Teamlead Influencer Marketing, waarin ze haar team kan inspireren en coachen. Een overkoepelende rol waarin een rol speelt in het versterken van het team en het realiseren van groei:
Gewenst bureau/brand: met ervaring in food en lifestyle, sterke commerciële vaardigheden en een goed ontwikkeld netwerk, is ze interessant voor bureaus die willen groeien in influencer marketing en behoefte hebben aan een teamlead om verdere groei te bewerkstelligen.
Persoon/eigenschappen:
Ervaring: 4,5 jaar werkzaam als Senior Influencer Marketing Specialist bij een Influencer Marketing Agency. Ze heeft ervaring in strategische en commerciële influencer marketing, waaronder het opzetten en uitvoeren van campagnes, matchmaking van influencers, budgetbeheer en klantrelaties. Ze heeft een goed netwerk van influencers en volgt zowel relevante influencers in food als lifestyle.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. food & beverage en beauty & lifestyle.
Opleidingen: Marketing & communicatie (MBO/ROC) en Media, informatie & communicatie (HBO/HvA).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: 32 uur per week beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam, met mogelijkheid tot hybride werken.
Salarisindicatie: € 5.000,-/5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden zoals auto, pensioen e.d..