Gewenste positie: een rol als merkstrateeg bij een internationaal bureau of brand waar zij doelgroep en cultuur centraal zet:
Gewenst bureau/brand: een creatief bureau of brand, bij voorkeur een internationale omgeving/ internationale klanten. Waar een sterke focus ligt op inclusie en culturele relevantie. Samenwerken, gedrevenheid om samen high-end werk te maken.
Persoon/eigenschappen: strategisch en analytisch sterk, nieuwsgierig, social skills, uitgesproken empathisch, goede presentatie en communicatieskills, verbinder, stimuleert samenwerking, oplossingsgericht.
Ervaring: 5 jaar als Merkstrateeg bij een fullservice bureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. food & FMCG, sport & lifestyle en cultuursector
Opleidingen: Wo, Psychologie
Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Salarisindicatie: € 4.700/€ 5.000,-o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.