Gewenste positie: een Client Lead rol bij een internationaal bureau met een focus op strategisch inhoudelijk en creatief werk of een Brand Manager rol klantzijde.
Gewenst bureau/brand: internationale bureaus die ideas-first zijn met een focus op strategie, creativiteit en innovatie of in-house bij een merk. Global of EMEA focused brands/accounts die over de hele marketing funnel werken.
Persoon/eigenschappen: gedreven, gestructureerd, hands-on, betrokken en groot verantwoordelijkheidsgevoel. Gedijt goed in een snel veranderende, creatieve omgeving. Gepassioneerd om creativiteit en innovatie in te zetten om betekenisvol werk voor merken te creëren.
Ervaring: 7 jaar ervaring als Account Director bij internationale (digital/advertising/transformatie) agencies. Gewerkt met global brands en hun lokale markten op het gebied van campagnes, transformation, social, content en websites.
Accounts: sport, fashion, spirits, tech en health care - B2C en B2B.
Opleidingen: MSc Strategic Communications, BSc Communication & Media Studies.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime (hybride) beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 90K / € 95K,- o.b.v. 40 uur bruto p/jaar, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.