Gewenste positie: een rol als Strateeg waar ze zich crossmediaal verder kan ontwikkelen:
Gewenst bureau/brand: een bureau waar ze kan werken aan (inter)nationale B2C campagnes en kan samenwerken/sparren met andere senior Strategen.
Persoon/eigenschappen: communicatief, spontaan, perfectionistisch.
Ervaring: 9 jaar, o.a. als Strateeg bij een social bureau en in Marketing rollen bij een fondsenwervingsbureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, non profit
Opleidingen: Media & Entertainment Management.
Certificaten: TikTok & Meta Media Planning en Blueprint 'Creative Strategy' Meta.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.