Gewenste positie: een afwisselende rol als Designer waar ze aan gevarieerde on- en offline projecten kan werken, of als Creative Marketeer of Content Specialist:
Gewenst brand/bureau: in-house bij een merk met korte lijnen, open cultuur. Indien freelance staat kandidaat ook open voor een bureau.
Persoon/eigenschappen: communicatief, leergierig, teamplayer, zelfsturend,
Ervaring: ruim 6,5 jaar als Designer, o.a. bij een reclamebureau, social bureau en activatiebureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail.
Opleidingen: Bachelor Communication & Multimedia Design Amsterdam.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week op freelance basis of voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht, eventueel Amsterdam, Rotterdam.
Salarisindicatie: € 3.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.