Gewenste positie: een adviserende rol op het snijvlak van strategie en creatie:
Gewenst bureau/brand: bureaus die open staan voor doortastende, energieke benadering van complexe marketingvraagstukken, liefst met een maatschappelijk of sociaal bewustzijn.
Persoon/eigenschappen: hybride creatief, zowel sterk in copy als brand strategy. Analytisch, snel van begrip, verbindend, overtuigend, en met zelfspot. Werkt zelfstandig als het gewenst is, en constructief samen als het kan. Vindingrijk, flexibel en oplossingsgericht. Wél zelfverzekerd en doortastend, géén groot ego.
Ervaring: 3 jaar als (Brand) Strategist en 7 jaar Creative Copy bij global advertisement agency en brands, zowel vast als freelance:
Belangrijkste taken/verantwoordelijkheden:
Soort projecten:
Accounts: B2B & B2C / A-merken in branches als FMCG (Heineken, Nespresso, FrieslandCampina), Finance (InsingerGilissen), Automotive (SEAT), Travel (booking.com), Telecom (KPN) en Retail (Albert Heijn, Jumbo, Dekamarkt).
Opleidingen: research master Dutch Literature (UvA), honours course English Literature (University of Melbourne, uitwisseling), bachelor Nederlandse taal & cultuur (UvA, cum laude).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (uitstekend) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 125,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.