Gewenst project: een afwisselende rol als allround Creative (concept / copy):
Concept creatie:
Copywriting:
Bread & Butter:
Gewenst bureau/brand: bureau/brand dat zich bezighoudt met vernieuwend en opvallend werk. Een portfolio met duurzaam gedreven merken/werk is een pré. Een platte, ondernemende en open cultuur waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en creativiteit.
Persoon/eigenschappen: breed inzetbaar door ervaring met een verscheidenheid aan A-merken en bureaus. Scherp oog voor copywriting en conceptontwikkeling en de strategisch inzetbaarheid hiervan. Haalt het onderste uit de kan en verdiept zich daarbij in klant en sector om met gedegen kennis aan de slag te gaan. Sympathieke alleskunner die met veel verschillende persoonlijkheden kan samenwerken.
Ervaring: 5 jaar ervaring als allround Creative (Copy & Concept) bij Advertising, Communicatie & PR bureaus. Op vaste en freelance basis:
Accounts: B2C / A-Merken, waaronder: Budweiser; CliniClowns, FIOM, Google, National Geographic, Polestar, Uber, Unilever (AXE, De Vegetarische Slager, Graze), Vodafone.
Branches: Automotive; Consumer; Culture & Sport; Goods & Retail; ; Not-for-profit; Tech.
Opleidingen: Vooropleiding Art & Design (Artez), International Media and Communication (Hogeschool Utrecht), Corporate Communication (Danish School for Media & Journalism)
Awards: Dutch Creativity Awards (ADCN): Gold & Silver award voor Vodafone
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: 32 uur beschikbaar op freelance basis.
Opzegtermijn: per direct beschikbaar.
Bereisbare regio: focus op Randstad maar verder reizen is bespreekbaar.
Tariefindicatie: Vanaf € 90,- (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.