Gewenste positie: een afwisselende, verantwoordelijke en inhoudelijke senior positie als Accountmanager op het snijvlak van communicatie & campagnes:
Gewenst bureau: een middelgroot bureau met ontwikkelingsmogelijkheden, waar ze inhoudelijk mee kan denken over creatieve (communicatie) oplossingen die er toe doen, die impact maken. De cultuur: slagvaardig, open communicatie, creatief, snel en dynamisch, pre: internationaal.
Persoon/eigenschappen: tikje introvert maar zeer communicatief, resultaatgericht, ondernemende mindset, relatiebeheer op diverse levels, humor, flexibel, nuchter, scherp, hands-on.
Ervaring: > 10 jaar ervaring, o.a. als Accountmanager, Project- en Operations manager bij een pr bureau, reclamebureau en design agencies:
Accounts: B2B, B2C en A-merken in o.a. de branches food & beverages, retail, sport, overheid, zorg & welzijn.
Opleidingen: Marketing en Communicatie (hbo).
Talenkennis: Nederlands, Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor 40 uur p/week voor een vast dienstverband
Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Salarisindicatie: € 5.000/5.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals extra vakantiedagen.