Gewenste positie: een verantwoordelijke lead rol als Creative of CD bij een agency of bij een brand, met de focus op conceptontwikkeling en het inspireren van creatie:
Gewenst bureau/brand: content, PR of productiebureau en/of creative department bij een mooi innovatief brand. Affiniteit met fashion, lifestyle en merken met een maatschappelijke doel, maar kandidate vindt het ook leuk om voor commerciële merken te werken. Cultuur: veilige werkcultuur waar je jezelf kunt zijn, al je ideeën op tafel kunt leggen en ruimte is voor twijfel/discussie en verbetering. Ruimte voor vrijheid en hybride/flexibel werken.
Persoon/eigenschappen: sprankelende, energieke en enthousiasmerende creatief die de grote concepten kan neerzetten maar ook oog heeft voor detail. Betrokken, analytisch en strategisch inzicht, groot verantwoordelijkheidsgevoel, warme, open persoonlijkheid, loyaal, relativerend, stressbestendig, ondernemend, hands-on, pragmatisch. Maakt processen niet ingewikkeld en zwaar, maar lean en mean. Teammember op projecten. Kan goed denken binnen een haalbaar budget. Voelt zich verantwoordelijk voor het totaal. Inspirator. Kleuren: blauw/geel.
Ervaring: > 10 jaar, o.a. als (sr) Creative bij een pr bureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, supermarkt, retail, luchtvaart, telecom.
Awards:
European Excellence Award
Bronze & People's Lovie Award
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
Dienstverband: beschikbaar voor 4 dagen p/week voor een vast dienstverband
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.500-7.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van functie/secundaire arbeidsvoorwaarden.