Gewenste positie: een afwisselende en brede Projectmanager rol met de focus op een diversiteit aan klanten en projecten:
Gewenst bureau: creatief, digital of social bureau met een platte organisatie met een dynamische omgeving, waar hard gewerkt wordt en open cultuur is.
Persoon/eigenschappen: sociaal, open, creatief, organisatorische sterk, kan goed multitasken en prioriteiten stellen. Krijgt energie van het samenwerken met collega's en het werken op leuke projecten.
Ervaring: > 3 jaar als Online Marketeer, 1,5 jaar bij een creatief bureau en 1 jaar als Digital Projectmanager bij een digital bureau:
Accounts: B2B en B2C branches o.a. culturele instellingen, productiehuizen, hospitality, zorg, consultancy en IT.
Opleidingen: Tilburg University - Bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen. Tilburg University - MSc Business Communication and Digital Media.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (uitstekend/goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36/40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.