Gewenste positie: een functie als marketing projectmanager, marketingcommunicatie coördinator/ medewerker, communicatieadviseur of eventmanager aan klantzijde. Zich inhoudelijk ontwikkelen mbt de functie-inhoud en/of het soort projecten met ruimte voor ontwikkeling, stabiliteit en langdurige impact:
Gewenst brand: Aan klantzijde op een marketing/communicatie afdeling. Het liefst een middelgrote organisatie met een Nederlandse voertaal. Cultuur: als sfeervoeler en écht mensenmens vindt zij de werksfeer even belangrijk als de inhoud van de functie. Ze haalt energie uit het samenwerken met anderen en brengt mensen graag bij elkaar. Ze vindt een transparante en veilige omgeving erg belangrijk waar het ‘teamgevoel’ goed naar voren komt. Integriteit, loyaliteit en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling zijn voor haar belangrijke waarden.
Persoon/eigenschappen: sprankelend en enthousiasmerend; zeer communicatief aardig; goed inlevingsvermogen; oog voor detail; organisatietalent; gevoel voor humor; doorzettingsvermogen; stressbestendig; teamplayer; klantgericht. Passie voor cultuur, design, interieur/architectuur.
Ervaring: Projectmanager bij een reclamebureau en 4 jaar als Project/Accountmanager bij een video- en animatieproductiebureau:
Accounts: B2B, B2C / A-merken, o.a. branches Retail, Energie, Financiële diensten en Media.
Ervaring: Projectmanager reclamebureau voor groot A-merk account:
Ervaring: Projectmanager bij digital marketing bureau voor non profits en B2B- klanten
Opleidingen: hbo Media, Informatie & Communicatie. Storytelling, Beeckestijn Business School
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: MS Word, PowerPoint, Excel, CRM en CMS-systemen.
Dienstverband: 32-36 uur beschikbaar voor een vast dienstverband (uitzicht op).
Opzegtermijn: 1 maand
Bereisbare regio: Amsterdam e.o. mogelijkheden om structureel vanuit huis te werken.
Salarisindicatie: € 4.500 - € 5.500 - o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.