Terug naar het overzicht

(Kandidaat ID: 32645)

ACCOUNT-PROJECTMANAGER

AMSTERDAM
Senior
Klantzijde/brands, Purpose Driven

Gewenste positie: een functie als marketing projectmanager, marketingcommunicatie coördinator/ medewerker, communicatieadviseur of eventmanager aan klantzijde. Zich inhoudelijk ontwikkelen mbt de functie-inhoud en/of het soort projecten met ruimte voor ontwikkeling, stabiliteit en langdurige impact:

Gewenst brand: Aan klantzijde op een marketing/communicatie afdeling. Het liefst een middelgrote organisatie met een Nederlandse voertaal. Cultuur: als sfeervoeler en écht mensenmens vindt zij de werksfeer even belangrijk als de inhoud van de functie. Ze haalt energie uit het samenwerken met anderen en brengt mensen graag bij elkaar. Ze vindt een transparante en veilige omgeving erg belangrijk waar het ‘teamgevoel’ goed naar voren komt. Integriteit, loyaliteit en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling zijn voor haar belangrijke waarden.

Persoon/eigenschappen: sprankelend en enthousiasmerend; zeer communicatief aardig; goed inlevingsvermogen; oog voor detail; organisatietalent; gevoel voor humor; doorzettingsvermogen; stressbestendig; teamplayer; klantgericht. Passie voor cultuur, design, interieur/architectuur.

Ervaring: Projectmanager bij een reclamebureau en 4 jaar als Project/Accountmanager bij een video- en animatieproductiebureau:

  • Schakel tussen opdrachtgever en afdeling creatie;
  • Verantwoordelijk voor het vertalen van briefings vanuit de klant naar een heldere interne opdracht. Begeleiden van projecten van A tot Z;
  • Het adviseren en begeleiden van diverse opdrachtgevers op het gebied van videoproductie en videomarketing;
  • Pre-productie en assisteren op de set tijdens opnames;
  • Scripts redigeren + meedenken over creatieve concepten;
  • Schrijven pakkende interne teksten.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, o.a. branches Retail, Energie, Financiële diensten en Media.

Ervaring: Projectmanager reclamebureau voor groot A-merk account:

  • Schakel tussen bureau en klant
  • Zelfstandig on- en offline projecten draaien
  • Presenteren van voorstellen aan klant
  • Maken van planningen en begrotingen
  • Bewaken van het budget en bijsturen waar nodig
  • Video en fotoshoots organiseren en uitvoeren voor campagnes

Ervaring: Projectmanager bij digital marketing bureau voor non profits en B2B- klanten

  • Aanspreekpunt voor zowel non-profit- als B2B-klanten en het team van creatie, strategie en studio
  • Adviseur van klanten
  • Bewaken van planning, uren en budget
  • Ontwikkelen en realiseren van creatieve, resultaatgerichte campagnes
  • Organiseren van events voor klanten

Opleidingen: hbo Media, Informatie & Communicatie. Storytelling, Beeckestijn Business School

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: MS Word, PowerPoint, Excel, CRM en CMS-systemen.

Dienstverband: 32-36 uur beschikbaar voor een vast dienstverband (uitzicht op).

Opzegtermijn: 1 maand

Bereisbare regio: Amsterdam e.o. mogelijkheden om structureel vanuit huis te werken.

Salarisindicatie: € 4.500 - € 5.500 - o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Reageer op kandidaat

© Copyright AMACOM

© 2025 AMACOM

All rights reserved.